هوش مصنوعي
شركت هوش مصنوعي
نويسندگان
لينک دوستان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

يكي از محبوب ترين آموزش ها ، دوره هاي آموزش طراحي سايت و طراحي وب سايت حرفه اي مي باشد. دوره طراحي سايت شما را به مهارتي مي رساند كه به راحتي مي توانيد درآمد چند ميليون توماني در هر ماه براي خود بدست آوريد.  دوره هاي آموزش طراحي سايت و طراحي وب سايت حرفه اي به شما كمك مي كند تا هر نوع وب سايتي با توجه به نياز مشتري برايش به بهترين نحو ممكن طراحي و آماده سئو نماييد.

 

 

لازم به ذكر است كه افراد زيادي هستند كه با گذراندن دوره طراحي سايت و سئو، قصد طراحي و طراحي وب سايت حرفه اي براي خود را دارند  و كسب اين مهارت كمك بسيار زيادي براي اين افراد خواهد داشت تا ايده خود را به بهترين شكل اجرا كنند و به بهره برداري برسانند و صرفه جويي زيادي در هزينه ها خواهند داشت.

 

 

سايت دوره آموزشي در زمينه انواع دوره هاي آموزش طراحي سايت ، انواع دوره طراحي سايت و سئو را دارد. تا شما بتوانيد طراحي وب سايت حرفه اي را انجام دهيد. در ادامه اشاره كوتاهي به اين آموزش ها خواهيم كرد و شما را با آن ها آشنا خواهيم نمود.

 

 

 

 

 

زمان‌هاي قديم افراد براي اينكه محصولات خود را به فروش برسانند به مكان و فضايي نياز داشتند تا محصولات خود را در آنجا به عرضه در بياورند. براي مثال اگر كسي لباس فروشي را براي شغل خود انتخاب مي‌كرد، بايد يك مغازه به صورت اجاره در اختيار مي‌گرفت تا بتواند لباس‌هاي خريداري شده را در آن مغازه به فروش برساند.

 

 

اين امر در تمامي مشاغل مانند فروش لوازم آرايشي، لوازم خانگي، سوپرماركت، رستوران و غيره به يك نحو قابل اجرا بود و مشكلات و سختي‌هاي بسياري را به همراه داشته است.

 

 

 

اين نحوه كسب و كار يك عيب بزرگ داشت، آن هم محدود بودن مشتري نسبت به موقعيت مكاني مغازه بود؛ يعني فقط افرادي كه در نزديكي مغازه سكونت داشتند و يا رهگذر بودند مي‌توانستند از مغازه ديدن كنند. براي مثال اگر كسي در غرب تهران مغازه‌اي داير مي‌كرد هيچ موقع از شمال، شرق و جنوب تهران نمي‌توانست به خوبي مشتري جذب كند و اين امر موجب كم شدن فروش و در نتيجه ضرر و زيان براي فروشنده مي‌شد.

 

 

دوره طراحي سايت مي تواند به شما براي طراحي وب سايت حرفه اي و بالا برند فروش و شناساندن كسب و كار شما به مخاطبان بسيار مفيد باشد.

 

 

اين موضوع در مورد كساني كه در مشاغل خدماتي مشغول به فعاليت بوده اند، نيز صدق مي‌كرد؛ به گونه‌اي كه اگر كسي تعميرگاه خودرو داشت، فقط مي‌توانست به رهگذر و يا به اهالي همان منطقه خدمات ارائه بدهد و از جذب مشتريان بيشتر محروم مي‌ماند. تمام اين موارد ضرر و زيان‌هايي را به همراه داشته است و سبب شد كه افراد به دنبال راه حلي براي برطرف كردن اين مشكل بگردند و بتوانند به سايت رجوع كنند.

 

 

جذب مشتري بيشتر، اولين مزيت داشتن يك طراحي وب سايت حرفه اي

 

 

پيشرفت تكنولوژي به صاحبان كسب و كار كمك بسياري كرده تا بتوانند با استفاده از دوره طراحي سايت و با سئو كردن آن، دايره‌ي مشتريان خود را با يك طراحي وب سايت حرفه اي گسترش دهند و كسب و كار خود را رونق بخشند.

 

 

 

 

امروزه با گذراندن دوره طراحي سايت و طراحي وب سايت حرفه اي و سئو هر كسي در هر نقطه‌اي از جهان مي‌تواند محصولات و خدمات خود را براي ديگر افراد ساكن در دنيا به اشتراك بگذارد و از اين طريق فروش خود را انجام دهد؛

 

 

توجه داشته باشيد اين روش حتي در بسياري از مواقع، نيازي به داشتن مغازه نيز ندارد، چرا كه فروش آنلاين از طريق سايت به صورت غير حضوري صورت مي‌گيرد و فرد مي‌تواند محصول مورد نظر را به دست مشتري برساند و سئو مي تواند بسيار موثر باشد.

 

 

 

همچنين كساني كه داراي مشاغل خدماتي هستند مي‌توانند با كمك كسي كه دوره هاي آموزش طراحي سايت ديده است و متخصصين سئو، يك طراحي وب سايت حرفه اي براي شغل خود داشته باشند و از خدماتي كه ارائه مي‌كند را تبليغ كند تا مردم در سراسر كشور از آن خدمات مطلع شوند و به او مراجعه كنند. در كل پيشرفت تكنولوژي و طراحي وب سايت حرفه اي به صورت همه گير با دوره طراحي سايت، توانسته سبك كسب و كار را از شيوه‌ي قديمي به شيوه‌ي آنلاين تغيير دهد و موجب رونق بيشتر كسب و كارها شود.

 

 

ايجاد مشاغل جديد

 

 

با ورود فروش آنلاين در كل جهان و ايران استفاده از سايت‌ها و ايجاد كسب و كارهاي غير حضوري، شغل‌هاي جديدي نيز ايجاد شدند. يكي از اين شغل‌ها طراحي سايت و طراحي وب سايت حرفه اي و آماده سئو است. افراد بسياري به دنبال اين هستند تا كسب و كار خود را آنلاين كنند و دوره هاي آموزش طراحي سايت (دوره طراحي سايت) مي گذرانند و طبيعتا براي چنين هدفي به طراحي وب سايت حرفه اي نياز دارند.

 

 

از آنجايي كه طراحي سايت و سئو كردن آن يك كار تخصصي به شمار مي‌رود و نيازمند دوره طراحي سايت مي باشد، پس هركسي نمي‌تواند براي خود اقدام به طراحي وب سايت حرفه اي كند و به كمك كسي نياز دارد كه دوره‌هاي آموزش طراحي سايت و سئو را گذرانده باشد و در طراحي وب با مشكل روبه‌رو نشوند و بتوانند طراحي وب سايت حرفه اي انجام دهند.

 

 

 

از اين رو كساني كه در حيطه‌ي طراحي وب سايت حرفه اي فعاليت مي‌كنند و آموزش طراحي سايت ديده اند و دوره طراحي سايت را گذرانده اند، مي‌توانند به طور چشمگيري از اين كار سئو كسب درآمد كنند،

 

 

زيرا متقاضيان طراحي وب سايت حرفه اي روز به روز در حال افزايش هستند و اين شغل مختص تهران و يك شهر و يك محله نيست بلكه در كل كشور براي طراحي وب سايت حرفه اي نياز به يك فرد متخصص دارند كه بتواند در امر طراحي وب سايت حرفه اي و سئو به صاحبان مشاغل كمك كند.

 

 

 

 

 

نياز به آموزش طراحي سايت و سئو

 

 

در اينكه طراحي وب سايت حرفه اي و متخصص سئو حرفه اي شغلي پردرآمد و همراه با مشتريان فراوان است شكي نيست، وليكن براي اينكه طراحي وب‌ سايت حرفه اي و سئو با موفقيت انجام شود و بتوان در اين شغل پيشرفت داشت و مشتريان زيادي جذب كرد بايد ابتدا به تمامي مباحث مربوط به آن آگاهي داشت و دوره‌هاي آموزش طراحي سايت يا به اصطلاح دوره طراحي سايت را گذراند، حال تمامي مواردي كه براي طراحي وب سايت حرفه اي به آن نياز داريد را بررسي مي‌كنيم.

 

 

هدف خود براي طراحي وب سايت حرفه‌اي را مشخص كنيد.

 

 


قبل از شروع طراحي وب سايت حرفه‌ اي و سئو ، شما بايد به صورت كاملاً واضح و شفاف، هدف خود را مشخص كنيد. يك طراحي وب سايت حرفه اي داراي اشكال و فرم‌هاي مختلفي است :

 

 

 

  • وب سايت فروشگاهي براي فروش محصولات در اينترنت
  • وب سايت هنري براي نشان دادن نمونه كارهاي شما
  • وب سايت تبليغاتي و لندينگ پيج براي يك كمپين تبليغاتي آنلاين
  • وب سايت شخصي كه رزومه شما را نمايش مي‌دهد
  • وبلاگ براي به اشتراك گذاشتن دانش و توانايي‌هاي شما
  • وب سايت شركتي براي نمايش اطلاعات مربوط به شركت شما

 

 

 


هر كدام از موارد بالا را كه انتخاب كنيد، طراحي وب سايت حرفه اي شما بايد تنها يك هدف داشته باشد و براي همان هدف طراحي و سئو شود. البته اين موضوع به معناي اين نيست كه وب سايت شما تك كاربري باشد. و اين در دوره طراحي سايت آموزش داده مي شود.

 

 

براي مثال يك عكاس عروسي مي‌تواند از يك طراحي وب سايت حرفه اي براي نمايش نمونه كارها و همچنين نمايش مقالات مختلف استفاده كند؛ اما همه اين كارها و سئو كردن ها در جهت پيدا كردن مشتريان جديد و بيشتر است كه درواقع هدف نهايي سايت محسوب مي‌شود.

 

 


به ياد داشته باشيد كه كاربران شما و گوگل دوست دارند كه در همان نگاه اول متوجه شوند كسب و كار شما چيست و سايت شما چه هدفي دنبال مي‌كند. اين اتفاق بايد در يك چشم به هم زدن رخ دهد. بنابر اين اگر سايت شما داراي يك هدف اصلي و مشخص نباشد آن‌ها را گمراه خواهد كرد.اين نكته در سئو شما تاثير دارد. و نشانه طراحي وب سايت حرفه اي مي باشد.

 

 


انتخاب زبان برنامه نويسي مناسب در دوره طراحي سايت ( با زبان هاي برنامه نويسي آشنا شويم و و ياد بگيريم كه بعد از دوره هاي آموزش طراحي سايت چه مي آموزيم؟؟؟)

 

 

 

 

 

دوره هاي آموزش طراحي سايت با وردپرس (WordPress) - مقدماتي

 

 

 

يكي از رايج ترين دوره هاي آموزش طراحي سايت با وردپرس است. وردپرس، يك سيستم مديريت محتوا متن باز و رايگان است كه شما مي توانيد با استفاده از آن، انواع سايت و وبلاگ را راه اندازي و سئو كنيد.

 

 

گذراندن دوره طراحي سايت با وردپرس، به دليل متن باز بودن و امكاناتي كه در اختيار افراد قرار مي دهد و همين طور، سادگي استفاده از پنل مديريت، توانسته سهم بالايي از بازار استفاده از سيستم هاي مديريت محتوا را به خود اختصاص و طراحي وب سايت حرفه اي را به كاربر ارائه دهد.

 

 

همچنين، به دليل استفاده بسيار بالا از اين سيستم مديريت محتوا، برنامه نويسان بسياري نسبت به پياده سازي افزونه هايي مثل افزونه هاي سئو و قالب هاي مختلف براي اين سيستم مديريت محتوا اقدام كرده اند كه همين باعث استفاده بيشتر از وردپرس و محبوب بودن آن براي دوره طراحي سايت شده است و همچنين تضمين مي نمايد كه طراحي وب سايت حرفه اي باشد.

 

 

 

دوره هاي آموزش طراحي سايت با برنامه نويسي PHP

 

 

 

زبان برنامه نويسي PHP يكي از زبان هاي برنامه نويسي سمت سرور است كه در دوره طراحي سايت آموزش داده مي شود. اين زبان كاربردهاي زيادي دارد و كاربرد اصلي آن، در پياده سازي سايت هاي ديناميكي (پويا) است. در نتيجه در طراحي وب سايت حرفه اي كاربرد دارد.

 

 

بازنويسي هسته PHP و ايجاد موتور پردازشي زند (Zend Engine) تحول بزرگي را در مسير و تاريخچه زبان برنامه نويسي PHP ايجاد كرد، و باعث شد كه در طي ۱۰ سال، اين زبان برنامه نويسي، به مهم ترين ابزار براي پياده سازي پروژه هاي طراحي سايت ديناميكي تبديل شد. از همين رو در دوره هاي آموزش طراحي سايت و سئو PHP بسيار مهم است.

 

 

 

دوره هاي آموزش طراحي سايت با HTML

 

 

 

HTML يك زبان نشانه گذاري است كه در دوره طراحي سايت آموزش داده مي شود. نشانه گذاري به اين معني كه بخش هاي مختلف توسط اجزايي به نام تگ از هم جدا شده، كه هر كدام داراي كاربرد و خواص مربوط خود هستند. اين تگ‌ ها به مرورگر اعلام مي‌ كنند،

 

 

كه هر بخش از صفحه چه نوع عنصري است و بايد به چه صورت نمايش داده شود. بنابراين در سئو موثر هستند مي توان گفت كه دوره هاي آموزش طراحي سايت بدون آموزش HTML بي معني خواهد بود. و شما نمي توانيد طراحي وب سايت حرفه اي را بدون HTML داشته باشيد.

 

 

 

دوره هاي آموزش طراحي سايت جاوا اسكريپت (JavaScript)

 

 

 

امروزه به دليل آن كه ارتباطات فضاي مجازي رونق زيادي يافته است طراحي وب سايت حرفه اي به شكل مناسب و مورد پسند كاربران متفاوت اهميت بالايي يافته است. به همين جهت صاحبان سرمايه و كار براي رونق كار خود به دنبال طراحان حرفه اي براي طراحي وب سايت حرفه اي و سئو كارآمد هستند كه به صورت حرفه اي دوره هاي آموزش طراحي سايت را ديده باشند.

 

 

لذا دوره هاي آموزش طراحي سايت روش هاي مناسب و به روز طراحي وب سايت حرفه اي با قابليت سئو مورد توجه بسياري از علاقه مندان و كارجوياني كه به دنبال دوره طراحي سايت هستند، قرار گرفته است. جاوا اسكريپت زبان برنامه نويسي مفسري در سمت كلاينت است كه مي توان بوسيله آن عناصر HTML موجود در صفحه وب سايت و مقادير CSS آن ها را تغيير داد و نيز ابزاري براي اعتبارسنجي داده ها است.

 

 

 

در دوره هاي آموزش طراحي سايت يا همان دوره طراحي سايت و سئو شما در مي يابيد كه يك طراحي وب سايت حرفه اي به طور كلي داراي دو بخش Client Side و Server Side است. بخش Client Side را مي‌ توان به سه بخش اساسي تفكيك كرد. اول ساختار صفحه است كه توسط HTML ساخته مي‌ شود.

 

 

دوم شكل و شمايل و رنگ و لعاب صفحه است كه در CSS تعيين مي‌ شود و سوم منطق برنامه در سمت كلاينت است كه با زبان‌هاي اسكريپتي مانند JavaScript مشخص مي‌ شود. بنابراين بايد بدانيم لزوم يادگيري CSS براي طراحي وب سات حرفه اي بسيار بالا است.

 

 

دوره هاي آموزش طراحي سايت و سئو با بوت استرپ (Bootstrap) براي طراحي وب سايت حرفه اي و صفحات تخصصي در دوره طراحي سايت آموزش داده مي شود.

 

 

 

با گذراندن دوره هاي آموزش طراحي سايت Bootstrap متوجه مي شويد كه اين نرم افزار يك چارچوب نرم افزاري يا Framework است كه براي طراحي وب سايت حرفه اي بسيار مفيد است.

 

 

اين نرم افزار كه شامل توابع و كتابخانه هاي از پيش آماده شده به زبان HTML و CSS و JavaScript مي باشد كه اين امكان را براي ما فراهم مي سازد تا در صفحات وب سايت خود، با استفاده از كتابخانه هاي از پيش آماده، المان هايي نظير: فرم ، دكمه ، تب و … را ايجاد كرده و رابط كاربري وب سايت خود را نسبت به سليقه و نيازمان توسعه دهيم.

 

 

با توجه به امكانات ارائه شده توسط Bootstrap و همين طور سادگي استفاده از آن، روز به روز به تعداد وب سايت ها و افرادي كه دوره طراحي سايت مي بينند و از آن استفاده مي كنند،

 

 

افزوده مي شود. و در نتيجه دوره طراحي سايت و دوره هاي آموزش طراحي سايت با Bootstrap با توجه به تعداد استفاده كاربران و همين طور امكانات آن روز به روز پر اهميت تر مي شود.، به تازگي به روز رساني جديدي براي اين ابزار ارائه شده است كه با نام Bootstrap 4 شناخته مي شود.و طراحي وب سايت حرفه اي را به شما ارائه مي دهد.

 

 

 

دوره هاي آموزش طراحي سايت با جنگو (Django) - فريمورك تحت وب با پايتون (Python)

 

 

 

براي انتخاب دوره هاي آموزش طراحي سايت بايد بدانيد كه جنگو (Django)، يك وب فريمورك پايتوني رايگان و اپن سورس (Open-source) است كه با هدف توسعه سريع، آسان و كارآمد، توسط توسعه دهندگان با تجربه،طراحي و ساخته شده است.

 

 

در جنگو شما عزيزان مي توانيد بدون اختراع مجدد چرخ، فقط روي نوشتن برنامه خود تمركز كنيد و طراحي وب سايت حرفه اي را داشته باشيد. جنگو حرفه اي بودن را در كنار سادگي و سرعت به ارمغان مي آورد و به شما انرژي دوچندان مي بخشد. از همين رو براي دوره طراحي سايت بسيار مورد استقبال قرار مي گيرد.

 

 

 

دوره هاي آموزش طراحي سايت و برنامه نويسي وب با جي كوئري

 

 

 

قبل از گذراندن دوره هاي آموزش طراحي سايت با jQuery بايد بدانيد كه jQuery يك كتابخانه جاوا اسكريپت است كه به منظور ساده سازي پيمايش و دستكاري درخت HTML DOM و همچنين مديريت رويدادها ، انيميشن CSS و Ajax براي طراحي وب سايت حرفه اي طراحي شده است.

 

 

با گذراندن دوره طراحي سايت با اين نرم افزار رايگان و منبع باز كه با استفاده از مجوز MIT فعال مي شود ميتوانيد كسب درآمد كنيد. از ماه مه 2019 ، 73٪ از 10 ميليون طراحي وب سايت حرفه اي از jQuery استفاده مي كنند تجزيه و تحليل وب نشان مي دهد كه اين كتابخانه گسترده ترين كتابخانه جاوا اسكريپت با حاشيه زيادي است كه حداقل 3 تا 4 برابر بيشتر از هر كتابخانه JavaScript بيشتري استفاده مي كند

 

 

بعد از ديدن دوره هاي آموزش طراحي سايت مي توانيد طراحي وب سايت حرفه اي را داشته باشيد. يك طراحي وب سايت حرفه اي شامل دو بخش كلي Client و Server است. بخش كلاينت شامل سه قسمت طراحي ساختار (HTML)، رنگ و لعاب (CSS) و منطق (JavaScript) است، كه در دوره طراحي سايت آموزش داده مي شود.

 

 

كار با JavaScript كمي دشوار است چرا كه اولا بر روي همه مرورگرها به يك شكل اجرا نشده و در نتيجه منجر به توليد كدهاي بسيار پيچيده و طولاني مي شود و دادن جلوه هاي ويژه به عناصر صفحه وب را با دشواري بسيار زيادي همراه مي كند بنابراين براي فراگيري آن و طراحي وب سايت حرفه اي، به دوره طراحي سايت نياز است.

 

 

 

دوره هاي آموزش طراحي سايت و سئو با چارچوب توسعه تحت وب ASP.NET MVC

 

 

امروزه ميليون ها سايت وجود دارد كه هر كدام طراحي وب سايت حرفه اي دارند و هر لحظه نيز بر تعداد آن ها افزوده مي شود. شما نيز مي توانيد با استفاده از دوره هاي آموزش طراحي سايت يا دوره طراحي سايت و سئو، از اين پتانسيل نهايت استفاده را ببريد و آنچه در ذهن داريد را به شكلي كه مد نظرتان است به صورت طراحي وب سايت حرفه اي اجرا كنيد.

 

 

تنها چيزي كه شما در اين مسير نياز داريد، آموختن يك چارچوب توسعه تحت وب در دوره طراحي سايت است.

 

 

دوره هاي آموزش طراحي سايت و سئو با نرم افزار Mobirise براي ساخت وب سايت بدون كدنويسي

 

 

امروزه با فراگير شدن اينترنت و آنلاين بودن اكثريت مردم، داشتن طراحي وب سايت حرفه اي با سئو مناسب مي تواند تاثير بسيار مهمي در تبليغات كارهاي ما داشته باشد. داشتن يك سايت و سئو تخصصي كه توسط متخصصين سئو بهينه سازي مي شود، مي تواند دلايل زيادي به جز تبليغات داشته باشد.

 

 

با داشتن يك وبلاگ شخصي شما مي توانيد مطالب يا تجربيات خود را به راحتي در محيط اينترنت به اشتراك بگذاريد و همچنين يك سايت عكاسي يا يك وبلاگ براي پادكست هاي خود داشته باشيد. اگر دوره طراحي سايت را گذرانده باشيد مي دانيد كه كارايي سايت دقيقا چيست.

 

 

در بين همه اپليكيشن ها و سايت ها، يكي از ساده ترين، سريع ترين و بهترين برنامه ساخت سايت، برنامه Mobirise است كه رايگان است و شما با استفاده از افزونه هاي آن مي توانيد در سريع ترين زمان ممكن، سايت خود را آپلود كرده و مدير يك وب سايت باشيد و شروع به سئو حرفه اي كنيد. البته اين نوع از طراحي سايت نيازمند گذراندن دوره طراحي سايت نيست. و مي توان گفت كه طراحي وب سايت حرفه اي به اين شكل امكان پذير نيست.

 

 

دوره هاي آموزش طراحي سايت پروژه محور دريم ويور (Dreamweaver) - طراحي وب سايت

 

 

نرم افزار دريم ويور (Dreamweaver) يكي از بهترين ابزارها براي طراحي وب سايت حرفه اي به شمار مي رود. اين برنامه به دليل داشتن رابط كاربري مناسب و از آن مهمتر سهولت در استفاده، يكي از پرطرفدارترين برنامه هاي طراحي وب سايت حرفه اي است و دوره هاي آموزش طراحي سايت زيادي در مورد آن وجود دارد. .

 

 

دارا بودن محيط گرافيكي و همچنين امكان نوشتن كدهاي HTML و CSS در طراحي وب سايت حرفه اي، از ديگر مزيت هاي اين برنامه محبوب و جذاب محسوب مي شود كه محبوبيت آن را براي شركت در دوره طراحي سايت بيشتر مي كند.

 

 

به سبب رشد بسيار زياد استفاده از وب سايت ها، نفوذ اينترنت به زندگي روزمره افراد و همچنين پردرآمد بودن سئو و طراحي وب سايت حرفه اي، يادگيري اين برنامه از طريق دوره طراحي سايت مي تواند بسيار مفيد و قابل توجه باشد. و از همين رو دوره هاي آموزش طراحي سايت بسياري در اينترنت و كلاس هاي فيزيكي وجود دارد.

 

 

 

 

 

انتخاب نام دامنه

 

 

 

 


در اصطلاحات دوره طراحي سايت به زبان ساده، نام دامنه همان آدرس سايت شماست كه در اينترنت مي‌توان به آن دست پيدا كرد و به آن ورود پيدا كرد. بازديد كنندگان با وارد كردن اين آدرس در مرورگرهاي خود به سايت شما وارد مي شوند. انتخاب نام دامنه اهميت زيادي در طراحي وب سايت حرفه اي و موفقيت سايت شما دارد. وب سايت‌هايي كه داراي دامنه‌هاي خاص‌تر هستند، حرفه‌اي‌تر و قابل اعتماد تر به نظر مي‌رسند. اين يكي از نكاتي است كه در دوره هاي آموزش طراحي سايت به شما گفته خواهد شد.

 

 

با انتخاب عاقلانه نام دامين و سئو مناسب مي‌توانيد به موتورهاي جستجو مانند گوگل نيز كمك كنيد تا درك بهتري از كسب و كار اينترنتي شما داشته باشند.

 

 

 


در دوره هاي آموزش طراحي سايت يا همان دوره طراحي سايت و سئو به شما مي آموزند كه براي انتخاب نام دامنه جهت طراحي وب سايت حرفه اي بايد به نكات زير توجه كنيد:

 

 

  • بسيار كوتاه : هر چه قدر نام دامنه انتخابي شما بلندتر باشد به يادسپاري آن سخت‌تر مي شود و باعث آن ميشود احتمال اشتباه وارد كردن آن بيشتر مي‌شود.
  • نام دامين بايد ساده باشد : از سمبل‌ها، حروف خاص و اعداد سعي كنيد استفاده نكنيد.
  • ترجيها نام دامنه انتخابي شفاف باشد : براي جلوگيري از هر گونه سردر گمي بهتر است از نام برند خود براي نام دامنه استفاده كنيد
  • بايد سعي كنيم نام دامنه تحريك آميز باشد : تلاش كنيد بخشي از كاري كه انجام مي‌دهيد را در نام دامنه انتخابي خود وارد كنيد.

 

 

 

 

بدر دوره طراحي سايت مي آموزيد كه بعد از ثبت دامنه بايد بررسي كنيد كه اين نام قبلاً توسط ديگر شخصي مورد استفاده قرار نگرفه باشد. اگر اين نام انتخاب شده است سعي كنيد به دنبال نام جديد طبق توضيحات بالا باشيد. البته لازم به ذكر است كه شما مي‌توانيد از پسوندهاي مختلف استفاده كنيد يا با استفاده از خطوط فاصله و تغييرات كوچكي همچنان از نام قبلي مدنظر خود نيز استفاده كنيد.

 

 

در دوره هاي آموزش طراحي سايت يا همان دوره طراحي سايت به شما ياد داده مي شود كه بدين منظور مي توانيد از وب سايت Whois جهت استعلام نام دامين استفاده كنيد.

 

 


5. محتواي خود را وارد سايت كنيد

 

 


حالا براي طراحي وب سايت حرفه اي خود به محتواي اختصاصي احتياج داريد. اين محتوا شامل عكس‌ها، ويديوها، متن‌ها و .. كه بر روي وب سايت شما به نمايش گذاشته مي‌شوند. بايد بسيار دقت كنيد كه اين محتوا بايد تا حد امكان اختصاصي باشد و شما اولين انتشار دهنده آن باشيد.

 

 

يعني توسط خود شما ايجاد شوند و از منابع ديگري كپي نشده باشند. با اينكه اين دست از اطلاعات با كد نويسي تداخلي ندارد اما در دوره هاي آموزش طراحي سايت يا دوره طراحي سايت اين اطلاعات را براي بالا بردن كيفيت يادگيري انتقال مي دهند.

 

 

اگر شما نمي‌توانيد كه اين مدل محتواها را به صورت اختصاصي تهيه كنيد مي‌توانيد از محتواهاي استوك استفاده كنيد. به طور معمول سايت‌هايي وجود دارند كه در قبال دريافت هزينه‌اي بسيار ناچيز به شما امكان استفاده از انواع محتواهاي مختلف و حرفه اي را مي‌دهند و اين امر باعث مي شود تا با سئو تخصصي به صفحات اول گوگل راه پيدا كنيد.

 

 

البته در دوره هاي آموزش طراحي سايت يا همان دوره طراحي سايت اين نكته را به شما مي گويند كه بهتر است از اين نوع توليدات محتوا پرهيز كنيد. زيرا در يك طراحي وب سايت حرفه اي از اين دست توليد محتوا استفاده نمي شود.

 

 

 

 


از محتواهاي با كيفيت و سئو پذير استفاده كنيد

 

 


در طي دوره هاي آموزش طراحي سايت يا همان دوره طراحي سايت هميشه مي گويند كه در طراحي وب سايت حرفه‌ اي هميشه كيفيت بر كميت مقدم است . كاربراني كه به وب سايت شما مراجعه مي‌كنند خيلي صبور نخواهند بود

 

 

. اگر مي‌خواهيد بتوانيد توجه آن‌ها را جلب سايت خود كنيد بايد با كيفيت‌ ترين و بهترين محتواي خود را در طراحي وب سايت تخصصي به نمايش بگذاريد.در دوره طراحي سايت مي گويند كه اين كار امتياز بالا تري را در سئو سايت به شما مي دهد.

 

 


از محتواي كم حجم در طراحي وب سايت حرفه اي استفاده كنيد

 

 


 يكي از نكاتي كه در تمام دوره هاي آموزش طراحي سايت يا همان دوره طراحي سايت به هنر جويان گفته مي شود اين است كه سرعت بارگزاري مطالب اهميت ويژه اي دارد زيرا هر مقدار كه محتواي بيشتري بر روي وب سايت مي‌گذاريد سرعت بارگزاري سايت كمتر مي‌شود.

 

 

بنابراين سعي كنيد تا حد امكان محتواي شما در عين اين كه اختصاصي و با كيفيت است، حجم زيادي نداشته باشد. و به بالا آمدن سايت شما كمك كند زيذا اين يكي از ويژگي هاي طراحي وب سايت حرفه اي مي باشد. اين نيز از نكاتي است كه در دوره طراحي سايت آموخته مي شود.

 

 


محتواهاي انتخابي بايد مرتبط با برند شما باشند

 

 


از اصول اوليه در دوره هاي آموزش طراحي سايت يا همان دوره طراحي سايت اين است كه زماني كه در حال طراحي وب سايت حرفه اي براي كسب و كار خود هستيد، بايد به اين نكته دقت كنيد كه اين سايت در واقع شخصيت آنلاين شما را نمايش خواهد داد.

 

 

بنابراين روي تمام جزئيات آن از قبيل رنگ‌ها تا فونت و لوگو بايد بسيار حساسيت نشان دهيد. هميشه تلاش كنيد كه رنگ خاص براي برند خود انتخاب كنيد و آن رنگ را براي تمام محتواي خود رعايت كنيد. رعايت تمام اين نكات چه به صورت مستقيم و چه به صورت غير مستقيم در سئو سايت تاثير گذار است.

 

 

در هنگام طراحي وب سايت حرفه اي به صفحات اصلي توجه ويژه‌اي داشته باشيد.

 

 


به هر هنر جويي در دوره هاي آموزش طراحي سايت آموزش مي دهند كه هر سايتي مانند هر كسب و كاري ويژگي‌هاي خاص خود را دارد و بايد بسيار به آن توجه كرد. با اين حال تعدادي از صفحات اصلي براي هر وب سايتي وجود دارند كه كاربران به محض ورود به سايت با آن‌ها رو به رو مي‌شوند.هر كسي كه دوره طراحي سايت را ديده مي داند در زمان طراحي وب سايت حرفه اي بايد ساخت اين صفحات را در اولويت اول قرار دهد. در اينجا به چند نمونه از اين صفحات كه هر سايتي بايد داشته باشد اشاره مي‌كنيم:

 

 


صفحه اصلي سايت (Home Page يا خانه)

 

 


مهم نيست كه شما با كدام زبان برنامه نويسي در دوره هاي آموزش طراحي سايت يا همان دوره طراحي سايت آشنا شده ايد، صفحه اصلي سايت در واقع مي توان گفت اصلي‌ترين شانس شما در راستاي تحت تأثير قرار دادن مخاطبان هدف است و در طراحي وب سايت حرفه اي اهميت بسيار زيادي دارد. صفحه اصلي سايت شما شما بايد كاملاً منظم و بدون هيچ مشكلي باشد؛ زيرا اين صفحه به طور معمول اولين صفحه‌اي است كه كاربران شما با آن رو به رو مي‌شوند.

 

 

در دوره طراحي سايت مي گويند علاوه بر اين نمايش لوگو با كيفيت بسيار اهميت دارد، مشخصات كسب و كار، شعار سازماني و سئو مناسب و در نهايت يك كليك كه بازديد كنندگان را به بخش‌هاي مختلف سايت شما هدايت مي‌كند بايد وجود داشته باشد.

 

 

فراموش نكنيد كه تمام اين موارد بايد در قسمت بالايي صفحه اصلي سايت نمايش داده شود تا بازديد كننده در همان لحظه اول ورود و نگاه اول متوجه همه آن‌ها شود و نيازي به اسكرول كردن و جستجو در صفحه را نداشته باشد. و توانايي انجام آن با گذراندن دوره هاي آموزش طراحي سايت امكان پذير است. اين هم از نكاتي است كه در دوره طراحي سايت به شما گفته مي شود.

 

 

 

 


صفحات مربوط به محصولات و خدمات شما

 

 


در دوره طراحي سايت به شما آموزش داده مي شود كه اين صفحه در واقع همان قسمتي از وب سايت است كه براي صاحب سايت در آمد زايي مي‌كند بنابراين اهميت زيادي در طراحي وب سايت حرفه اي دارد..

 

 

در دوره هاي آموزش طراحي سايت يا همان دوره طراحي سايت اين موضوع را به هنرجويان يادآوري مي كنند كه در صفحه مربوط به محصولات و خدمات، بازديد كنندگان متوجه مي‌شوند كه شما چه چيزي براي پيشنهاد دادن به آن‌ها داريد و اگر بتوانيد در اين صفحه آن‌ها متقاعد كنيد، اين بازديد كنندگان به مشتريان وفادار كسب و كار اينترنتي شما تبديل خواهند شد.

 

 

خمچنين ذز دوره طراحي سايت آموزش داده مي شود كه در اين صفحه بايد چندين اصل را رعايت كنيم : عكس‌هاي با كيفيت و واقعي از خدمات يا محصولات خود قرار دهيد، محصولات و سرويس‌هاي خود را تا آن جايي كه امكانش وجود دارد توصيف كنيد و شرايط فروش آن را به طور شفاف بيان كنيد، نحوه ارسال كالا را مورد بررشي قرار دهيد و از شرايط تعويض كالا براي مراجعه كننده به سايت توضيح دهيد.

 

 


صفحه "درباره ما"

 

 


در اين صفحه بايد داستان برند خود را از تولد تا به امروز شرح دهيم، موفقيت‌هايي كه در طول زمان كسب كرده‌ايد، روش كاري و ارزش‌هايي كه براي شما مهم هستند و داراي اهميت ويژه اي هستند را براي مراجعه كنندگان به سايت شرح دهيد.

 

 

سعي كنيد از جانب "من" يا "ما" سخن بگوييد تا بتواند به شخصيت سازي برند شما كمك زيادي بكند. اين اطلاعات در هنگام آموزش در دوره هاي آموزش طراحي سايت يا دوره طراحي سايت به هنر جويان گفته مي شود.

 

 

شما حتي مي توانيد يك عكس از خود يا اعضاي شركتتان در اين صفحه بارگزاري كنيد تا بازديد كنندگان با چهره‌هاي زيبايي كه پشت بيزنش شما قرار دارند آشنا شوند و بتوانند اعتماد بيشتري كنند. شما مي‌توانيد در هنگام طراحي وب سايت حرفه اي ويژگي‌هاي خاص و منحصر به فرد ديگري نيز براي اين صفحه در نظر بگيريد. ايتفاده از اين ويژگي ها در دوره طراحي سايت آموزش داده مي شود.

 

 


بخش ارتباط با ما

 

 


در دوره طراحي سايت در مي يابيد كه شما در بخش ارتباط با ما تا جايي كه امكانش وجود دارد بايد راه‌هاي دسترسي مختلفي در اختيار كاربران سايت خود قرار دهيد. اين يكي از پايه ترين و اصلي ترين نكاتي است كه در دوره هاي آموزش طراحي سايت يا دوره طراحي سايت به هنرجو ها گفته مي شود.

 

 

شما بايد اطلاعاتي مانند شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت، آدرس پستي دقيق، ايميل و آدرس نام كاربري مختلف خود در شبكه‌هاي مجازي مانند فيسبوك، اينستاگرام،يوتوب ،لينكدين ،توييتر ، تلگرام و آپارات را در اين صفحه در دسترس كاربران خود قرار دهيد.

 

 

در بعضي از موارد خصوصاً كسب و كارهاي محلي، در هنگام طراحي وب سايت حرفه اي براي صفحه درباره ما نقشه آنلاين نيز در نظر مي‌گيرند. افزودن اين ويژگي را نيز در دوره طراحي سايت به شما آموزش مي دهند.

 

 


بلاگ

 

 


بلاگ يكي از اصلي ترين ويژگي هايي است كه در سئو نقش دارد اين نكته در دوره طراحي سايت آموزش داده مي شود و اهميت آن براي سئو نيز توضيح داده مي شود.. دوره هاي آموزش طراحي سايت يا دوره طراحي سايت تاكيد بسيار مهمي بر روي اين بخش دارند.

 

 

ما به شما توصيه مي‌كنيم در طراحي وب سايت حرفه اي حتماً يك وبلاگ را براي وب سايت خود در نظر بگيريد. طراحي وبلاگ نشان دهنده آن است كه ميزان توانايي‌ها و دانش شما چقدر است. همچنين طراحي وبلاگ به شما كمك مي‌كند تا مشتريان وفادارتري داشته باشيد.

 

 

و در نهايت وبلاگ بهترين راه براي سئو وبسايت شما محسوب مي‌شود و براي سئو حرفه اي شما بايد از وبلاگ استفاده كنيد. مطالب وبلاگ مي‌تواند شامل داستان‌هايي در مورد مشتريان شما يا خود شما و يا اطلاعات كلي از محصولات شما باشد. ما توصيه مي‌كنيم كه در كنار اينگونه از مطالب حتماً از مقالاتي كه شامل نكات مهم، ترفندهاي جديد و روش‌هاي حل مشكلات مربوط به كسب و كار و بيزينس شما هستند نيز استفاده كنيد.

 

 


7. براي طراحي وب سايت حرفه اي بايد تجربه كاربري را مد نظر قرار دهيد

 

 


داشتن يك سايت شكيل و زيبا، فوق العاده جذاب خواهد بود؛ اما تنها زيبايي براي موفقيت شما كافي نيست. اگر مي‌خواهيد بازديد كنندگان شما در صفحات شما وقت بگذرانند، از توليد محتواي شما لذت ببرند و در نهايت با شما تعامل داشته باشند، بايد استفاده از سايت را براي آن‌ها ساده كنيد.

 

 

اين دقيقاً همان هدفي است كه طراحان حرفه‌اي شركت هوش مصنوعي ويرا سگال كارو در تجربه كاربري (UX) دنبال مي‌كنند. تجربه كاربري چند نكته اساسي دارد كه در دوره هاي آموزش طراحي سايت يا دوره طراحي سايت اينگونه بيان مي شوند:

 

 


ساختار صفحات بسيار مهم است

 

 


در دوره هاي آموزش طراحي سايت يا دوره طراحي سايت، ياد مي دهند كه كليه صفحات يك سايت مانند اتاق‌هاي خانه شما هستند كه بايد به همه آن ها يكديگر راه داشته باشند. براي اين كه شما بتوانيد صفحات خود را در سايت به هم مرتبط كنيد بايد از لينك‌هاي داخلي استفاده كنيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۳۰ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۴۰:۲۶ ] [ ويرا سگال كارو ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی